• شناسه خبر: 18140

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین امیررضا هدایی به رئیس جمهور منتخب

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر امیررضا هدایی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تشکر از مشارکت پرشور ملت قهرمان ایران، به دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب تبریک گفت. ...

به گزارش شهرنوشت ؛ متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر امیررضا هدایی به شرح زیر است ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

 

《 إن الذین آمنوا وعملوا الصالحات إنا لا نضیع أجر من أحسن عملا》

با حمد و سپاس بی پایان به درگاه خداوند بزرگ که بار دیگر بر ملت قهرمان ایران منت نهاد و برگ زرین دیگری از حضور حماسی در تاریخ این سرزمین نگاشته شد.

 

به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که این مشارکت پرشور مرهون رهنمود های ایشان است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 

از همه فعالان و کنشگران در ستادهای انتخاباتی هر دو رقیب که مجاهدانه تلاش کردند و در خلق این مشارکت سهم وافر دارند سپاسگزاری می کنم. همچنین از همه عوامل اجرایی و نظارت در ستاد انتخابات کشور و استان و شورای محترم نگهبان تقدیر و تشکر نموده خدا قوت عرض می کنم.

 

این ویژگی کم نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در سایه ولایت فقیه، حکمرانی و قدرت بصورت کاملا آرام و نرم در بستر مردم سالاری دینی از گروهی به گروه دیگر منتقل می‌شود و بر همگان ثابت نموده است که رای مردم خاصیت نمادین و ظاهری نداشته بلکه اصل و اساس در همه تغییر و تحولات است.

 

این پیروزی و موفقیت را به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب و به ستاد های انتخاباتی ایشان خصوصا ستاد خوزستان تبریک و شادباش می گویم.

 

امیررضا هدایی

نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست