• شناسه خبر: 18176

پیام تبریک نماینده خبرگان رهبری در پی افتخار آفرینی ورزشکاران خوزستانی

آیت الله دکتر امیررضا هدایی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی افتخار آفرینی ورزشکاران خوزستانی در المپیک را تبریک گفت. ...

به گزارش شهرنوشت ؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درخشش فرزندان غیور خوزستان موجی از شادی را در میان مردم استان بوجود آورد و افق های روشنی از موفقیت را در پیش چشم جوانان پر استعداد این مرز و بوم گشود.

بی شک کسب مدال با ارزش طلای المپیک توسط آقای سعید اسماعیلی فرزند دزفول مقاوم و مدال نقره توسط آقای علیرضا مهمدی فرزند ایذه پرافتخار و مدال برنز آقای امین میرزا زاده و همچنین موفقیت درخشان و تاریخ ساز سرکار خانم ناهید کیانی دختر ایذه که برای اولین بار در تاریخ ورزش بانوان ایران در کسب مدال نقره المپیک باعث خوشحالی و سرور مردم ایران و خوزستان قهرمان شده است.

اینجانب این موفقیت بزرگ را به عموم مردم شریف خوزستان خصوصا به قوم بزرگ لر و ایل جلیل بختیاری که همه این قهرمانان فرزندان این ایل پرافتخار هستند خصوصاً به مردم شهرستان های ایذه، دزفول و گتوند تبریک می گویم.

همچنین این موفقیت را به مسئولان ورزش استان خصوصاً هیات کشتی و تکواندو استان و مربیان با تجربه و ارزشمند این قهرمانان و خانواده‌های گرانقدرشان تبریک می گویم.

قطعاً مطالبه ی جدی از مسؤلین کشوری و استانی برای توجه بیشتر به ورزش خوزستان و این قهرمانان را وظیفه خود می دانم.
۱۴۰۳/۵/۱۹
امیررضا هدایی
نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری
@hodaeiir

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست