• شناسه خبر: 18197

قهرمانی آذربایجان شرقی/رتبه چهارم خوزستان در مسابقات بانوان قهرمانی شنا کارگران کشور

به گزارش شهرنوشت به نقل از پیمان نجف پور مدیر روابط عمومی  هیات شنا کارگری استان خوزستان: ساسان کریمی رئیس هیات شنا کارگری خوزستان پیش از این خبر از اعزام تیم بانوان شنا کارگری خوزستان با هزینه شخصی به مسابقات بانوان قهر ...

به گزارش شهرنوشت به نقل از پیمان نجف پور مدیر روابط عمومی  هیات شنا کارگری استان خوزستان: ساسان کریمی رئیس هیات شنا کارگری خوزستان پیش از این خبر از اعزام تیم بانوان شنا کارگری خوزستان با هزینه شخصی به مسابقات بانوان قهرمانی کشور در استان قزوین داده بود و در پایان این مسابقات استان اذربایجان شرقی به قهرمانی رسید.

تیمهای قزوین و اصفهان به ترتیب در رده های دوم و سوم ایستادند.

شایان ذکر است ؛ تیم شنای کارگری بانوان استان خوزستان با کسب پنج مدال طلا و پنج نقره و چهار برنز در مجموع مقام چهارم را بخود اختصاص داد.

در حاشیه این مسابقات شرکت کنندگان از محل اسکان، غذا و نحوه برگزاری گله مند بودند، بطوری که تیم خوزستان تا ساعت دو شب به دلیل خرابی کولر محل اسکانشان در گرما بسر می بردند و بعد از اعتراض سرپرست تیم، اتاق دیگر در اختیار این تیم قرار دادند و مجموع این عوامل باعث شدند تا تیم خوزستان به نتیجه دلخواهی که از آنها انتظار می رفت، دست نیابند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست